Cykla i blåsten!


Publicerat 2011-03-23 Klockan 20:20:57
Ja jag och älsklingen försöker motioner mer och spara bensin.
Så vi cyklar nuförtiden till jobbet.
Vilket är härligt vissa mornar och andra inte.
Idag hem blåste de något fruktansvärt, jag var helt slut när jag kom hem.
Älsk ska nu gå ner och handla lite bröd, så ska vi dricka te och äta mackor.
Lite mys ikväll denna onsdag.

Imorrn är det gokart med ass teamet och middag på Hugos.
Ska bli mycket trevligt att träffas på sidan av jobbet.

Såhär ser min cykel ut ungefär.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det är hon lilla Nelly:) duktiga ni är som cyklar! Det skulle vi oxå behöva göra för att spara bensin o få motion!

2011-03-23 @ 22:51:26
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback