Dålig uppdatering


Publicerat 2011-03-07 Klockan 23:09:00
Det stämmer, det har verkligen varit dålig uppdatering från min sida.
Men när det är jobb helg är det inte mycket annat som hinns med.
Hann med att få min sambo att färga mitt hår :)



Jag har ju slingat mitt hår sen många år tillbaka.
Till sist blir de väldigt dyrt att underhåll det.
Så fick tipset av min bästa Mary att testa denna färg.
& nu tycker jag den passar mig perfekt och håret känns alltid mycket finare ut när de är klart.
Så detta för 119 kr kan jag kosta på mig var 8:e veckan så de blir lite liv i håret :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag skulle behöva färga min utväxt o känns så onödigt att gå t frissan för det för det va inte länge sen ja va där. Har aldrig testat att färga själv, men det kanske inte e så svårt?

2011-03-08 @ 22:37:57
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback