Födelsdagsfirande i efterskott


Publicerat 2011-03-27 Klockan 19:47:20
I eftermiddags eller nu ikväll var min släkt här & Alexs släkt här och firade honom i efterskott.
Jag hade gjort smörgåstårta och så kaffe efter maten.
Mycket trevligt att träffa alla sähär, och härliga Emilio kom också :)
Alex fick jätte mycket fina och bra saker.

Imorrn ska Alex hämta Emilio på dagis och så ska jag komma dit sen efter jobbet.
Så blir de bus och lek, antagligen mycket hocky i vardagsrummet, vilket är det som vi brukar leka :)

Lediga helger går så himla fort. Känns som jag inte hunnit fått så mycket egentid tillsammans med Alex.
Nästa helg jobbar jag och han är i Malmö, inge roligt det här :(


Vid lunch idag följde jag med Alexs föräldrar och Nadja för att hälsa på deras kusin Sandra som fått barn, lilla Minna. Himla söt tjej och hon låg och sov i mitt knä. Tänk att bebis lukten luktar så himla gott.
Vill med ha en :) Längtar!


 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag har testat go cart men det e inget för mig, jag är för mesig;)

2011-03-27 @ 21:02:02
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tur Jessica vann, hon var så värdig det tycker jag. :-)



Mysigt o hälsa på en nyfödd liten sessa, tittade på kort på Meja för ett år sedan, man kan inte fatta hur mkt de växer sen, 1½ år i raketfart... Hoppas din önskan slår in snart! ;-)



Kram och trevlig vecka!



2011-03-28 @ 16:04:31
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Ja Nelly är så omtänksam mot sin storasyster fast hon är så liten:)

2011-03-28 @ 22:19:00
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback