Framkalla bilder!


Publicerat 2011-03-26 Klockan 09:47:14


Denna ram köpte vi nere i Thailand för att vi skulle kunna sätta in bilder från vår resa.
Nu har jag valt dessa bilder:


            


För mig är mormor en väldigt betydelsefull person för mig. Hon älskar sandstränder så detta foto tog vi nere i Thailand som vi ska framkalla och rama in till henne:





Denna blogg hade jag inte när jag i april 2010 var uppe i Arvidsjuar på Kadettbal hos min sambo.
Vi har länge velat framkalla kort från balen med men har inte kommit tillskott. Men nu har jag valt ut tre st som jag har tänkt framkalla.

      


Någon som vill se bilder från vår Kadettbal i Arvidsjuar?

Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar: jag föredrar också efterättsvåfflor. Men provade en matig på våffelmakeriet en gång. Då var det gott med räkor och typ skagen röra aktigt.



Trevlig helg.



kram

2011-03-26 @ 11:23:00
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Anonym

Fint! Ni gillar visst o resa, farsan ska väll iväg nu igen :) 3dje gg sen dec. han har värkligen fått de bra o non som bryr sej om han också. Kul som faan den goa gubben önskar man allt gott!



Febrig chafis

2011-03-28 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback