Lång dag!


Publicerat 2011-03-26 Klockan 00:09:25

Var riktigt trött idag när klockan ringde efter gårddagens trevligheter med ass teamet.
Gokarten var så himla rolig :) Det måste verkligen alla testa på någon gång. Men alla vi tjejer var skit nervösa först, ingen ville åka tillsammans med killarna, vi gjorde en pakt där vi skulle åka efter varandra så som fåglarna flyger, men sen blev vi all säkrare på banan och de hela blev en tävling. Jag slutade i alla fall på en tredje plats. Så jag är nöjd, men ska definitivt åka detta fler ggr.

Har haft en lång dag på jobbet. Fixat mycket inför sommaren hos oss, vi har haft en otroligt bra försäljnings dag, på lunchen var de riktigt mycket folk. Även på kvällen med, men vi fick ju en stor buss med som hade ringt och förvarnat. Men hela matsalen blir helt klart full bara för en buss nu när vi har renovering.
Så idag har jag stått i köket hela dagen och "köttat".

Direkt efter jobbet skjutsade jag mamma till en fest :)
Åkte hem och hämta paket och sen for jag till Maria, Amanda och David.
David fyller år på måndag men jag hade inte tid i helgen att fira honom och jag ville ju så gärna att han skulle få sitt paket, som innehöll följande:




David älskar Cars, så ni skulle sett hans min när han fick se täcket och hur många McQueen som fanns på täcket. Han gick omkring med kudden hela tiden. Så han vart nog himla glad över presenten.
Efter ett tag vart de tyst och han gick och la sig själv plutten.

Vi andra satt uppe och titta på Let´s Dance. Tyckte verkligen att Jessica skulle ha vunnit.

När Let´s dance var slut läste jag saga för Amanda och natta henne.
Hon är ju min lilla ängel så hon fick en present av mig också idag.



Detta fick hon, och hon blev också super lycklig.

Nu sitter jag och hänger i soffan. Väntar på älsklingen som är på lagfest, ska hämta honom.

Imorrn blir de röda korset med syster, lunch på stan med syster, Melissa och Sandra & mys med älsklingen på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback