Promenader!


Publicerat 2011-03-08 Klockan 22:53:33
Idag på min lediga dag har de blivit många promenader.
Totalt har jag varit ute och gått i 2,5 timme.
Mycket skönt och uppfriskande.

Första promenaden tog jag till farmor & gud vad skönt solen lyste och värmde.
Ville bara va ute, men ville ju hälsa på fina farmor med.
Mycket trevlig fika :)

Promenad till träningen sen, promenad hem till mormor efter träningen.
Träffa Kusin Bella och va ute och gick i en timme, mycket skönt och super trevlig.

Sedan kom älsklingen och mötte mig för att jag inte skulle gå hem själv i mörkret,
mycket uppskattat av mig då jag tycker de är lite läskigt.
Men fy vad skönt de känns nu när man är hemma.
Imorrn blir de en 70 min promenad till jobbet tillsammans med syster :)


Detta har inhandlats till hallen, det vill säga mera ljus...... :)





Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Promenader är så skönt, jag älskar att ta riktigt långa. Vad fina badrumsmöblerna var i inlägget nedan. förresten. :-)



Önskar en fin kväll!

2011-03-09 @ 19:44:53
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback