Träning


Publicerat 2011-03-09 Klockan 22:47:29
Nu känns det verkligen som att jag har kommit igång med träningen.
Denna vecka är de mycket för att vecka kroppen också och förbereda den på att de blir hårdträning.
Idag har jag även ätit bra och nyttigt också så jag kan gå och lägga mig nöjd och med ett leende på läpparna.

Jag började dagen tillsammans med min fina syster att promenera till jobbet.
Det tog återigen 70 min så det blev en himla bra start på dagen.
Sedan går vi ju i stort sett hela tiden på jobbet också så de blir lite motion ocksp.

Efter jobbet kände syrran och jag att vi blivit så bleka efter Thailand, så de var dags för en solning i solariumet.
Fy tusan vad skönt det var och man känner sig genast mycket piggare ut.
Vi hoppade vidare till gymmet sen. Vi var riktigt motiverade men tydligen var alla andra också de, då de var massor av folk en timme innan de stängde, så man fick stå och vänta på maskinerna vilket vi inte gillade.

Väl hemma nu har jag duschat, hjälpt min kusin med en sak och strax ska jag sova.
2 jobb dagar till sen är det HELG.
Det innebär badhuset, mys med syster, tjejkväll med vin och efterrätt och utgång, samt söndags mys med älsklingen då vi firar 3 år ♥

Puss och Godnatt



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Duktig du är med träningen o nyttig mat!

Tränar du på friskis?

2011-03-10 @ 07:52:52
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Så mysiga helgplaner, det låter som en kanontrevlig helg väntar dig!



Jodå, visst kommer jag att avslöja hemligheten, rätt snart faktiskt... ;-D



Kram på dig!

2011-03-10 @ 20:44:27
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback