Underbar dag...


Publicerat 2011-03-31 Klockan 16:11:55
Min lediga dag började med simning 9,30 tillsammans med fina faster ♥
Jag tycker att de är så himla trevligt att simma tillsammans med någon så man kan prata lite. :)
Faster kanske tyckte jag pratade massor, hi hi, men sån är jag.
Efter 1000 m i bassängen blev de bubbel bad och en massa snack. Men man orkar ju inte bubbla för länge, man blir ju helt mör i kroppen.
Vi duscha och satt i bastun och snacka lite. Himla mysigt och avkopplande.
Jag hade sedan bestämt lunch hos farmor kl 13 så vi tog cyklarna dit (vi har varit riktigt hurtiga).
Underbart god mat som vi bjöds på, efter det tog faster fram farmors fotoalbum och vi satt och skratta så vi tjöt till vissa kort. Så man såg ut förr.....
Min älskade syster hade en verkligen lite annorlunda stil när hon var liten, eller de hade väl alla små.
Här är bland annat en bild på mina kusiner när de var små :)
Ha ha så söta.




Fina kusiner!

NU blir de löpning till gymnastik träningen.
Idag blir de hårdträning till gymnastik tävlingen som är på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback