Underbara mormor


Publicerat 2011-03-22 Klockan 21:27:11
Idag har jag varit ledig & dagen kunde ju inte ha börjat bättre då solen lös in i sovrummet.
Det gjorde absolut ingenting att jag vaknade halv åtta av den.
Solen strålar mycket positivt och glädje. Så jag steg upp.
Halv nio ringde mormor och undra när jag skulle komma och hämta henne.
Kl nio var jag utanför hennes port.
Min fina mormor har idag hjälpt mig, eller gjort nästan allt som har med städning att göra i vår lägenhet.
Då hon inte hjälpte oss att flytta så erbjöd hon sig att städa när vi renoverat klart (det mesta) vilket vi nu har gjort.
Så putsat fönster, torkat av alla fönsterbleck, dammsugit, torkat golv, torka av soffan och dammsugit den, strykt gardiner, satt upp gardiner, städat köket och badrummet.
Samt att hon tog med sig en gryta. Mums.
Så detta åt jag till lunch idag.




Det var så himla gott.
Tack mormor för att du finns och för att du är världens bästa ♥


På kvällen har jag varit iväg och tränat mina gymnaster.
De är så himla underbara och jag är så glad att jag tränar just dessa.
Otroligt kul som tränare att se dem utvecklas och klara sina serier.
Älskar att vara tränare!

Bjöd hem mig på våfflor hos mamma efter träningen, mums!
Nu blir de snart sängen då jag ska upp på morgon promenad imorrn och sedan gå på Zonterapi.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jobbar på gamla rådstugugatan, precis mitt emot knäppingsborg.. så fin utsikt över de gamla husen. Himlen var verkligen lila/rosa/orange.. superfint!

Ha en bra dag! Kram

2011-03-23 @ 11:21:11
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååh, vad härligt för dig! Det är bra med lite hjälp i bland :)) Skönt med promenad! Jag ska ta en själv här snart, bara maten får sjunka ner lite! Puss

2011-03-23 @ 12:33:38
URL: http://malindruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback