Uppskattad


Publicerat 2011-03-01 Klockan 19:45:13
Idag på gymnastiken så kom de fram en mamma efter träningen.
Hon är så himla snäll, glad och trevlig, önskade mig välkommen tillbaka, frågade om resan och så prata vi lite annat. Det jag vill komma till är att jag känner mig så uppskattad som hennes dotters tränare.
Hon märker att jag verkligen lägger ner tid och energi på barnen, och hennes dotter märker man verkligen på hur roligt hon tycker att det är.
Hon ska snart tävla och är lite nervös, men försöker verkligen peppa henne. Tyvärr är de min jobb helg när den tävlingen är, men ska hejja och hålla tummarna här hemma :)
Iaf känns de jätte roligt när man får denna bekräftelse, då de ibland på vissa träningar kan kännas rätt tung.

Här kommer lite bilder från julavslutningen med ena gruppen, då föräldrar även var med och träna..
Riktigt kul!



Alltid uppställning innan träningen.



Uppvärmning!



Stretching - Mjuka!



Lite paus :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Jobbar du på Mc donalds? Tycker jag såg dig där igår nämligen..



Svar. Wilmer mår tyvärr inte bättre ännu. Hoppas lite nattsömn gör honom frisk.

Kram

2011-03-01 @ 20:45:41
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: ♥Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Kul med gympa och skönt att du mår bättre nu!

Nej vi är inte så jämngamla på mitt jobb det är mest mycket äldre! Men nu börjar dom anställa lite nytt yngre folk o det är ju roligt!

Såg att ni byggde om vad är det som blir nytt? lekplats?

2011-03-01 @ 21:03:33
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Vilket välkomnande tillbaka, förstår att det värmde. Ni ser ut att ha så roligt ihop på gympan, barn är ju så härliga!



Tack, roligt du gillade tunikan, visst är den fin!? Det var kärlek vid första ögonkastet o fast jag bestämt mig för att inte handla ngt till mig själv kunde jag inte låta bli när jag hörde den viska mitt namn... Hihi!



Trevlig dag, kramar!



ps, Receptet på smörgåstårtan är nu renskrivet o dyker upp i dagarna!

2011-03-02 @ 07:48:32
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Nathalie

OK men Nova & Nelly tycker ju om klätterväggen det är därför dom alltid vill åka dit!! Det är ju deras helgnöje:) När blir allt färdigt då?

Butiken ligger öde nånstans mellan Nkpg och Skpg:)

Mysig butik!

2011-03-02 @ 08:26:26
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback