Blogguppdatering


Publicerat 2011-05-04 Klockan 20:11:18

Hej igen :)


Som många andra har jag haft väldigt mycket annat att göra så det har inte funnits tid till att blogga.
Men idag tänkte jag skänka lite av min tid innan de blir soff mys med en kopp te.

Veckan som gått har bestått av mycket jobb, umgåtts med min fina syster, som är den allra allra bästa ♥,
sovit hos mormor på landet, hälsat på farfar på hemmet och jobbat, tränat mina gymnaster.
Ja det jag brukar göra.

Det som varit tråkigt de senaste veckorna har varit att jag haft motivation till att träna, men min kropp har inte velat gett med sig av förkylningen utan sätter spår i halsen genom hes het.
Nu börjar det vara helt på bättringsvägen, så de känns åtroligt skönt.
Dags att börja löpa lite igen :)


På lördag är det dags för gymnastik tävling för mina gymnaster.
Jag ska vara domare, vill helst va tränare men ibland har man inga val.
Så på min lediga lördag har vi samling 07,15. Härligt! NOT!
Men allt för deras skull!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det var en härlig tripp till storstan! :-) Mysigt att hänga hela helgen med nära och kära :-)

Aa, deras lgh var verkligen grym! Häftig planlösning och fräcka detaljer! :-)



Skönt att du känner dig bättre nu från förkylningen, sånt kan ju vara rätt långutdraget..



Forts bra dag! :-) Kram!

2011-05-05 @ 13:00:49
URL: http://elincecilai.blogg.se/
Postat av: Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

jag börjar på måndag så det ska bli riktigt skönt!!

2011-05-05 @ 19:25:41
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback