Lördag kväll


Publicerat 2011-05-07 Klockan 20:31:21

Nyss hemkommen,
började dagen med tidig samling för gymnaster,
sedan samåkning till Åtvidaberg,
där de var dags att värma upp för dem och för mig förbereda alla lappar för domar uppdraget.
Tävlingen heter Östgötanallen,
och alla gymnaster som är med får varsin nalle,
likaså domarna :)
Men jag gav bort min.
Mot slutet blev de en hel del tårar på läktarna och väldigt känslosamt.

Tävlingen var klar redan kl 12,00,
så vi var i stan runt ett tiden,
då tog jag bilen ut till landet,
där låg jag i en solstol & chilla,
myste med mormor, mamma och syster.

Kom hem för en halvtimme sedan.
har redan hunnit plocka ordning på tvätten och vattnat blommorna
Lördagkvällen fortsätter med pyssel och städ,
för imorrn blir det jobb.

Gör ni en kväll som denna?



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 03:29:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback