VM final


Publicerat 2011-05-15 Klockan 20:14:18

Sitter i soffan med älsklingen,
vi har precis käkat fläksfile & potatis gratäng
& väntar vi på att matchen ska börja.
Hejja Sverige.


Idag annars har jag varit på kurs med gymnastiken.
Måste gå denna kurs för att mina gymnaster skall tävla,
så hade inte så mycket val
Var rätt negativ innan kursen, men de visa sig vara en mycket givande dag.
har redan fått ny inspiration och motivation.

Kom hem från kursen rätt så pigg,
så jag cykla till vrinneviskogen och sprang 2,5 km.
Hejja mig.
Styrketräna hemma när jag kom hem.
& nu har jag bestämt mig för att springa 2-3 ggr i veckan.
Ska verkligen se till att planera in de.
Super skönt att springa i skogen.



Vad gör ni för att underhålla era kroppar??


Kommentarer
Postat av: lovisa

har du haft en bra dag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri damklocka från runns.se damklocke-sortiment! om du vill läsa mer/delta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-18 @ 18:01:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback