Aktiv


Publicerat 2011-11-30 Klockan 17:41:42

Ja jag är inte speciellt aktiv just nu på bloggen. Mkt som händer i livet som man kanske inte vill dela med alla här. Ska se till att fixa ny header oxå.

Idag görs det inte mycket här hemma, då jag har ont i kroppen, svettas och fryser om vartannat och genom förkyld. Har sovit igenom nästan hela dagen. Väl vaken har jag fortsatt min läsning om Zlatan.

Nedan kommer en bild på magen som en del efterfrågat.
Det var visst en rätt gammal bild. Får överföra mina andra bilder till telefon senare. Men detta är runt vecka 24-27 typ.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh vad mysig mage! hoppas du kommer på många besök (på mc) sen när liten är ute :)

2011-12-03 @ 16:58:51
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback