Hormoner


Publicerat 2011-10-23 Klockan 17:27:31

Nu är det dags för mig med att testa och se om de funkar att blogga från mobilen. Jag som inte är så teknisk heller :-) men ibland kan jag.

Det som kan vara lite tungt på denna graviditets resa, är alla dessa hormoner som man inte kan styra över.
Ena dagen mår man toppen och svävar på moln för man är lycklig & andra dagen känner man sig nere och ledsen och tårarna kommer. Man kan liksom inte styra över det.
Men det är ju helt klart värt det i ju med det fina som finns inom mig :-)

Hoppas ni alla har en mysig söndags kväll!


Kommentarer
Postat av: jenny

Det kommer gå fint!

Ta det lugnt och försök göra saker du mår bra av! Det kommer lyfta dig när du har sämre dagar.

Svajigt humör är jobbigt, men du har något fint att se fram emot!!!!!

2011-10-23 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback